Tuesday 10 February 2009

فرنگ



یک ایرانی هستم که از ایران چند وقته که اومدم فرنگ
در این مدت با وجود اینکه در فرنگ جنس مخالف عین پشگل ریخته نتونستم پارتنری پیدا کنم واسه س*کس
اوایل خیلی امیدوارم بودم که حتما" این اتفاق میافته ولی خب بعد از گذشتن 1 هفته 2 هفته 1 ماه 2 ماه به این نتیجه رسیدم که نه مثل اینکه نمیافته! پس بهتر دیدم که فرصت رو برای ج*ق زدن از دست ندم که بعدا" حصرتش رو بخورم!
علارغم میل باطنیم البته چون اصلا" حال نمیکنم با ج*ق زدن ولی بعضی وقتا دیگه از تو گوش و دهن و دماغ و حلق آدم میخواد آب منی بپاشه بیرون پس اینجور مواقع مجبور میشم و بعدشم نه پشیمونم نه خوشحال!

حالا کلا" هدف از تاسیس این بلاگ این نیست که خاطرات ج*ق زدنم رو با کسی در میون بذارم! این بلاگ درواقع یک پروژه ای هست که تو ذهن منه و از اونجایی که دوست و آشنا و غریبه من رو به عنوان یک ک*سخول خیلی قبول دارن! دوست دارم ببینم که میتونم این پروژه رو هندل کنم یا نه!

قبل از اینکه شرح پروژه رو بدم بهتره یکم از خودم بگم که بیشتر منو بشناسین که پروژه جذابتر بشه!

من یه جوون بیست و چند ساله ام که چند وقته اومدم فرنگ و ذاتا" موجود جقی نیستم یعنی اگه منو ببینی ممکنه با خودت عمرا" فکر نکنی این جقیه شایدم دقیقا" همین فکرو بکنی هاها! ولی من برداشتم از برخورد آدمیا که میبینن و دیدن منو اینه که کسی منو مستعد جقی بودن نمیبینه! به چند دلیل یکی اینکه از نظر تیپ تیپم خوبه یعنی ورزشکارم و هیکل فیتی دارم و از نظر قیافه هم قیافه ام خوبه یعنی نه داف کشه نه تخ*میه خوبه دیگه هه! و از نظر شخصیتم شخصیت شوخ (یعنی ک*س و شعر خوب تفت میدم معمولا"! هاها) و گرم و کلا" باحالی دارم یعنی هرکی باهام صحبت میکنه یا آشنا میشه کلی باهام حال میکنه و اینا یعنی از نظر ارتباط مشکلی ندارم به هیچ وجه. و از همینا. به همین خاطر کسی فکرشم نمیکنه من جقی باشم. ولی خب هستم دیگه یعنی چاره نیست. ایناییم که گفتم از تو ک*ونم در نیاوردم یعنی نیازی ندارم وقتی اومدم میگم جق*یم! اینا چیزایی که بقیه میگن راجع به من.
تو زندگیم کلا" آدم خفن دختر بازی نبودم ولی محتاج جق*م نبودم یعنی تقریبا" همیشه یه پارتنر بوده اینجام قبلا" اومدم و دوست دختر بین ال! هم داشتم! ولی ایندفعه نمیدونم چرا اینجوریه.
خلاصه اینا رو گفتم که بدونین کیم یه خورده. درضمن همه رفیق رفقامم فک میکنن من خیلی دختر بازم هاها! حتی اونایی که اینجا پیشم هستن! ولی اوسگولشون کردم دیگه چون لزومی نداره بدونن من جقیم! بد میگم؟؟ تازه یکیشون که داره میره یه جای دیگه کلی غصه داره که ای وای چجوری میخواد یکی مثل منو پیدا کنه که با هم بریم دختر بازی! فکر کنین چه خنده ایه!
آخه من اینجا چند باری جلوی اینا چشمه دختر بازی اومدم و حتی شماره دخترا رو گرفتم و حتی لبم از طرف گرفتم و حتی دستمم رفته جاهای ناجور طرف و حتی فلانمم در اوردم طرف دید!(اینا که گفتم آدمای مختلف بودن) ولی خب تو بعدش ری*دم.
یه چیزیم که هست اینه که دختر دم دستی و تخ*می اینجا و هرجای دیگه دنیا زیاده که سه سوتم بهت میدن ولی من چون تو زندگیم دوست دختر درب و داغون نداشتم نمیگم شاه داف بودن ولی دختر نرمال بوده دختر خوب بوده داف! بوده نیمچه داف بوده ولی کس تخ*می نبوده یکی دو باریم که خواستم با کس تخ*می سک*س داشته باشم نتونستم یعنی حتی اونجام راستم نشد! (کلا" تو این مورد آدما 2 دسته ان یه عده میگن هرچی اومد دم دستت بکن بیخیال این حرفا که به اینا میگن سگ کن. یه عده دیگه ام هستن که ترجیح میدن فلانشونو بکن تو ا*ن ولی تو ک*س هر ننه قمر و پشگلی نکنن. که من جزو دسته دومم! وقتیم یکیو با یه ک*س تخ*می میبینم حسودیم که نمیشه هیچ میبینم ج*ق زدن خیلی شرف داره به پارتنر اینجوری! اصلا" هم پشیمون نیستم تو این یه مورد. ولی اونایی که با دختر توپ میبینم تا خا*یه هام آتیش میگیرم! هاها)
خلاصه بنابراین من دنبال پارتنر خوبم و از اونجا که به خودمم میرسم فکر میکنم توقع بجاییه. نه؟؟
حالا فعلا" که دارم میج*قم! هه!
فعلا" همین چیزایی که گفتم فکر کنم بس باشه
و اما پروژه
پروژه (یعنی همین بلاگی که میبینین) از این قراره که من از این به بعد هر روز میخوام به حداقل یه دخترخانوم اینجا پیشنهاد دوستی بدم و بیام اینجا ماجراشو بنویسم.
تخ*متونم نیست پروژه نه؟ هه هه! ولی من مطمئنم خیلی باحال میشه و کرکر خنده. حداقلش اینه که از کس و شعرای تخیلی که یه سری الاف از اینجا مونده از اونجا رونده تو بلاگاشون مینویسن که بهتره. شایدم نباشه! در ضمن واسه من همینم الان کلی پروژه ست چون واقعا" به یک همچین کس و شعری احتیاج دارم که منو هل بده که یه پارتنر پیدا کنم!
خلاصه هر روز حداقل به یه نفر پیشنهاد دوستی میدم و میام اینجا مینویسم قضیه شو از طرفیم سعی میکنم رکورد پیشنهاد دوستی در روز رو تو کل دنیا بشکنم که تو گینس ثبتش کنن هاها!
از پیشنهادات و نظرات شما هم در مسیر این پروژه استقبال میشه.
در ضمن این پروژه رو بعد از اولین کامنتی که این زیر بیاد که بگه استقبال میکنه از این قضیه شروع میکنم که حداقل بدونم یه نفر میاد اینجا واسه عمه م خاطره نمینویسم.
اگرم با این قضیه کلا" حال نمیکنی که فاک آف عزیزم بزن بچاک ولی اگه بعدا" دوباره اومدی اینجا خوش اومدی هه!
پس اولین نفر کامنت بذاره که این پروژه (بلاگ) ایده خوبیه که کارو شروع کنیم هاها.
بای

No comments:

Post a Comment